- Measuring and analysis of digital marketing
Opis
- Tytuł: Measuring and analysis of digital marketing
- Tytuł pracy zbiorowej: Big Data, Digital Marketing and Trendwatching
- Twórca: Jacuński, Michał
- Strony: S. 11-27
- Opis: Zawiera streszczenie. ; Zawiera bibliografię. ; Zawiera tabele. ; Recenzenci: Dr. hab. Marcin Brocki (Jagiellonian University in Krakow), Dr. hab. Andżelika Kuźniar (SGH Warsaw School of Economics).
- Język Abstraktu: eng
- Wydawca: Oficyna Wydawnicza ATUT ; National Center for Research and Development
- Miejsce wydania: Wrocław
- Data wydania: 2018
- Typ: Tekst
- Identyfikator: ISBN 978-83-7977-341-1
- Język publikacji: eng
- Wersja Cyfrowa: http://www.atut.ig.pl/files/big-data.pdf
- Licencja: OTHER
- Szczegółowy typ obiektu: rozdz
- Typ obiektu: Rozdział