- Dyferencje rynkowe w reklamach leków i suplementów diety
Opis
- Tytuł: Dyferencje rynkowe w reklamach leków i suplementów diety
- Tytuł publikacji grupowej: Seria Projektowanie Komunikacji
- Tytuł pracy zbiorowej: Badanie komunikacji. Vol. 1 ; Communication design : antologia
- Twórca: Haławin, Arkadiusz
- Strony: S. 255-272
- Opis: Zawiera wykresy. ; Zawiera streszczenie. ; Zawiera bibliografię. ; Zawiera tabele. ; Zawiera fotografie. ; Recenzenci: prof. dr hab. Grażyna Habrajska, prof. dr hab. Tomasz Stępień ; Współpraca wydawnicza Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Wrocławskiego i Wydawnictwa LIBRON ; Tekst przedrukowano także w książce: Communication design : antologia / redakcja Mariusz Wszołek, Marcin Pielużek. Kraków: Wydawnictow Libron, 2018 na str. 179-195
- Język Abstraktu: pol ; eng
- Wydawca: Wydawnictwo LIBRON - Filip Lohner
- Miejsce wydania: Wrocław
- Data wydania: 2018
- Typ: Tekst
- Identyfikator: ISBN 9788365705655
- Język publikacji: pol
- Wersja Cyfrowa: http://libron.pl/katalog/czytaj/id/277
- Szczegółowy typ obiektu: rozdz
- Typ obiektu: Rozdział