- Dyferencje rynkowe w reklamach leków i suplementów diety
Description
- Title: Dyferencje rynkowe w reklamach leków i suplementów diety
- Group publication title: Seria Projektowanie Komunikacji
- Collective work title: Badanie komunikacji. Vol. 1 ; Communication design : antologia
- Creator: Haławin, Arkadiusz
- Pages: S. 255-272
- Description: Zawiera wykresy. ; Zawiera streszczenie. ; Zawiera bibliografię. ; Zawiera tabele. ; Zawiera fotografie. ; Recenzenci: prof. dr hab. Grażyna Habrajska, prof. dr hab. Tomasz Stępień ; Współpraca wydawnicza Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Wrocławskiego i Wydawnictwa LIBRON ; Tekst przedrukowano także w książce: Communication design : antologia / redakcja Mariusz Wszołek, Marcin Pielużek. Kraków: Wydawnictow Libron, 2018 na str. 179-195
- Language of abstract: pol ; eng
- Publisher: Wydawnictwo LIBRON - Filip Lohner
- Place of publishing: Wrocław
- Date issued: 2018
- Type: Tekst
- Identifier: ISBN 9788365705655
- Language: pol
- Has version: http://libron.pl/katalog/czytaj/id/277
- Detailed object type: rozdz
- Object type: Rozdział