- Jak studenci udzielają sobie informacji zwrotnych, współpracując w zespole? : rola długości perspektywy współpracy i poziomu narcyzmu członków zespołu
Opis
- Tytuł: Jak studenci udzielają sobie informacji zwrotnych, współpracując w zespole? : rola długości perspektywy współpracy i poziomu narcyzmu członków zespołu
- Tytuł czasopisma: Teraźniejszość, Człowiek, Edukacja
- Twórca: Andrzejewska, Beata ; Lachowicz-Tabaczek, Kinga
- Strony: s. 69-82
- Opis: Zawiera tabele. ; Bibliogr. ; Streszcz. w jęz. pol., ang.
- Język Abstraktu: pol ; eng
- Data wydania: 2018
- Typ: Tekst
- Identyfikator: ISSN 1505-8808
- Język publikacji: pol
- Wersja Cyfrowa: https://tinyurl.com/y9z8eerh
- Licencja: CC BY
- Szczegółowy typ obiektu: art
- Typ obiektu: Artykuł
- Tom/Wolumen/Zeszyt: T. 21, nr 2 (2018)