- Marka modowa : jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?
Opis
- Tytuł: Marka modowa : jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?
- Twórca: Kall, Jacek
- Współtwórca: Perchla-Włosik, Aleksandra. Autor ; Raciniewska, Alicja. Autor ; Sempruch-Krzemińska, Katarzyna. Autor
- Opis: Bibliografia na stronach 215-222. ; Recenzent: dr hab. Lilianna Maria Nowak. ; Projekt został sfinansowany ze środków Narodowego Centrum Nauki przyznanych na podstawie decyzji numer DEC-2013/11/B/HS4/00427. ; Rozdziały p. Perchli-Włosik: rozdz. 4: Marka, moda i wygoda. Polki na zakupach odzieżowych, s. 47-62 ; rozdz. 6: Moda etyczna, s. 75-81 ; rozdz. 7: Jak wykorzystać wyniki badań konsumentek mody w szyciu marki na miarę?, s. 82-84.
- Opis fizyczny: 222 s. : rys.
- Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A.
- Miejsce wydania: Warszawa
- Data wydania: 2018
- Typ: Tekst
- Identyfikator: ISBN 978-83-208-2314-1
- Język publikacji: pol
- Szczegółowy typ obiektu: mon
- Typ obiektu: Książka