- Marka modowa : jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?
Description
- Title: Marka modowa : jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?
- Creator: Kall, Jacek
- Contributor: Perchla-Włosik, Aleksandra. Autor ; Raciniewska, Alicja. Autor ; Sempruch-Krzemińska, Katarzyna. Autor
- Description: Bibliografia na stronach 215-222. ; Recenzent: dr hab. Lilianna Maria Nowak. ; Projekt został sfinansowany ze środków Narodowego Centrum Nauki przyznanych na podstawie decyzji numer DEC-2013/11/B/HS4/00427. ; Rozdziały p. Perchli-Włosik: rozdz. 4: Marka, moda i wygoda. Polki na zakupach odzieżowych, s. 47-62 ; rozdz. 6: Moda etyczna, s. 75-81 ; rozdz. 7: Jak wykorzystać wyniki badań konsumentek mody w szyciu marki na miarę?, s. 82-84.
- Physical description: 222 s. : rys.
- Publisher: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A.
- Place of publishing: Warszawa
- Date issued: 2018
- Type: Tekst
- Identifier: ISBN 978-83-208-2314-1
- Language: pol
- Detailed object type: mon
- Object type: Książka