- Komunikacyjne funkcje marki w percepcji konsumentów
Opis
- Tytuł: Komunikacyjne funkcje marki w percepcji konsumentów
- Tytuł odmienny: Communication functions of the brand in the perception of consumers
- Tytuł czasopisma: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ; Konspumpcja jako forma komunikacji społecznej : nowe paradygmaty i konteksty badawcze
- Twórca: Patrzałek, Wanda
- Strony: s. 13-28
- Opis: Zawiera ilustracje. ; Bibliografia na stronach 27-28 ; Tom posiada własny tyt.: Konspumpcja jako forma komunikacji społecznej : nowe paradygmaty i konteksty badawcze ; Streszczenie w języku angielskim
- Język Abstraktu: eng
- Data wydania: 2015
- Typ: Tekst
- Identyfikator: ISSN 1899-3192 ; https://doi.org/10.15611/pn.2015.414.01
- Język publikacji: pol
- Wersja Cyfrowa: http://dx.doi.org/10.15611/pn.2015.414.01
- Licencja: CC BY ND
- Szczegółowy typ obiektu: art
- Typ obiektu: Artykuł
- Tom/Wolumen/Zeszyt: Nr 414 (2015)