- Komunikacyjne funkcje marki w percepcji konsumentów
Description
- Title: Komunikacyjne funkcje marki w percepcji konsumentów
- Alternative title: Communication functions of the brand in the perception of consumers
- Journal title: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ; Konspumpcja jako forma komunikacji społecznej : nowe paradygmaty i konteksty badawcze
- Creator: Patrzałek, Wanda
- Pages: s. 13-28
- Description: Zawiera ilustracje. ; Bibliografia na stronach 27-28 ; Tom posiada własny tyt.: Konspumpcja jako forma komunikacji społecznej : nowe paradygmaty i konteksty badawcze ; Streszczenie w języku angielskim
- Language of abstract: eng
- Date issued: 2015
- Type: Tekst
- Identifier: ISSN 1899-3192 ; https://doi.org/10.15611/pn.2015.414.01
- Language: pol
- Has version: http://dx.doi.org/10.15611/pn.2015.414.01
- License: CC BY ND
- Detailed object type: art
- Object type: Artykuł
- Location: Nr 414 (2015)