- Wiedza i opinie młodych konsumentów w zakresie zakupów w mediach społecznościowych : aspekty prawne i społeczne
Opis
- Tytuł: Wiedza i opinie młodych konsumentów w zakresie zakupów w mediach społecznościowych : aspekty prawne i społeczne
- Tytuł odmienny: Knowledge and opinions of young consumers within the purchase in social media : legal and social aspects
- Tytuł czasopisma: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ; Konsument w zmieniającym się otoczeniu społecznym : między dyferencjacją a pragmatyzmem
- Twórca: Wardzała, Joanna
- Strony: s. 175-185
- Opis: Bibliografia na stronach 184-185 ; Numer posiada własny tytuł: "Konsument w zmieniającym się otoczeniu społecznym. Między dyferencjacją a pragmatyzmem". ; Streszczenie w języku angielskim
- Język Abstraktu: eng
- Data wydania: 2017
- Typ: Tekst
- Identyfikator: ISSN 1899-3192 ; https://doi.org/10.15611/pn.2017.501.16
- Język publikacji: pol
- Wersja Cyfrowa: http://www.dbc.wroc.pl/publication/68501
- Licencja: CC BY NC ND
- Szczegółowy typ obiektu: art
- Typ obiektu: Artykuł
- Tom/Wolumen/Zeszyt: Nr 501 (2017)