- Wiedza i opinie młodych konsumentów w zakresie zakupów w mediach społecznościowych : aspekty prawne i społeczne
Description
- Title: Wiedza i opinie młodych konsumentów w zakresie zakupów w mediach społecznościowych : aspekty prawne i społeczne
- Alternative title: Knowledge and opinions of young consumers within the purchase in social media : legal and social aspects
- Journal title: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ; Konsument w zmieniającym się otoczeniu społecznym : między dyferencjacją a pragmatyzmem
- Creator: Wardzała, Joanna
- Pages: s. 175-185
- Description: Bibliografia na stronach 184-185 ; Numer posiada własny tytuł: "Konsument w zmieniającym się otoczeniu społecznym. Między dyferencjacją a pragmatyzmem". ; Streszczenie w języku angielskim
- Language of abstract: eng
- Date issued: 2017
- Type: Tekst
- Identifier: ISSN 1899-3192 ; https://doi.org/10.15611/pn.2017.501.16
- Language: pol
- Has version: http://www.dbc.wroc.pl/publication/68501
- License: CC BY NC ND
- Detailed object type: art
- Object type: Artykuł
- Location: Nr 501 (2017)