- Praktyki pedagogiczne przygotowaniem do odgrywania roli nauczyciela czy wprowadzeniem do zawodu?
Opis
- Tytuł: Praktyki pedagogiczne przygotowaniem do odgrywania roli nauczyciela czy wprowadzeniem do zawodu?
- Tytuł pracy zbiorowej: Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji : koncepcje - przemiany - rozwiązania
- Twórca: Jezierska-Wiejak, Elżbieta
- Strony: S. 101-113
- Opis: Zawiera streszczenie. ; Zawiera bibliografię. ; Recenzent: prof. zw. dr hab. Bożena Muchacka, Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie.
- Język Abstraktu: pol ; eng
- Wydawca: Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego
- Miejsce wydania: Wrocław
- Data wydania: 2018
- Typ: Tekst
- Identyfikator: ISBN 978-83-62618-36-1
- Język publikacji: pol
- Wersja Cyfrowa: http://www.repozytorium.uni.wroc.pl/publication/94929
- Licencja: OTHER
- Szczegółowy typ obiektu: rozdz
- Typ obiektu: Rozdział