- Obraz pojęcia reklamy w komunikacjach - wyniki badań
Opis
- Tytuł: Obraz pojęcia reklamy w komunikacjach - wyniki badań
- Tytuł czasopisma: Dziennikarstwo i Media ; Media, władza, komunikacja
- Twórca: Wszołek, Mariusz
- Strony: s. [41]-62
- Opis: Zawiera tabele. ; Bibliogr. ; Numer czasopisma ma własny tytuł: "Media, władza, komunikacja" ; Streszcz. w jęz. ang.
- Język Abstraktu: eng
- Data wydania: 2016
- Typ: Tekst
- Identyfikator: ISSN 2082-8322 ; https://doi.org/10.19195/2082-8322.7.4
- Język publikacji: pol
- Wersja Cyfrowa: http://wuwr.pl/dzm/article/view/1907
- Szczegółowy typ obiektu: art
- Typ obiektu: Artykuł
- Tom/Wolumen/Zeszyt: [T.] 7 (2016)