- Komunikacja w kryzysie elementem budowy skutecznej marki
Opis
- Tytuł: Komunikacja w kryzysie elementem budowy skutecznej marki
- Tytuł odmienny: Communication in times of crisis as an element of builiding an efficient brand
- Tytuł czasopisma: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych : minib
- Twórca: Tworzydło, Dariusz
- Strony: s. 149-160
- Opis: Tekst opublikowano również w wersji anglojęzycznej pt. Communication in times of crisis as an element of builiding an efficient brand w : Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych : minib. [Nr] 3 (2012). S. 147-158
- Data wydania: 2012
- Typ: Tekst
- Język publikacji: pol
- Wersja Cyfrowa: http://www.ilot.edu.pl/prace_ilot/?spis_zeszytow/222_2012/8_Tworzydlo.html ; http://www.ilot.edu.pl/prace_ilot/?spis_zeszytow/223_2012/8_Tworzydlo.html
- Szczegółowy typ obiektu: art
- Typ obiektu: Artykuł
- Tom/Wolumen/Zeszyt: [Nr] 2 (2012)