- Komunikacja w kryzysie elementem budowy skutecznej marki
Description
- Title: Komunikacja w kryzysie elementem budowy skutecznej marki
- Alternative title: Communication in times of crisis as an element of builiding an efficient brand
- Journal title: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych : minib
- Creator: Tworzydło, Dariusz
- Pages: s. 149-160
- Description: Tekst opublikowano również w wersji anglojęzycznej pt. Communication in times of crisis as an element of builiding an efficient brand w : Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych : minib. [Nr] 3 (2012). S. 147-158
- Date issued: 2012
- Type: Tekst
- Language: pol
- Has version: http://www.ilot.edu.pl/prace_ilot/?spis_zeszytow/222_2012/8_Tworzydlo.html ; http://www.ilot.edu.pl/prace_ilot/?spis_zeszytow/223_2012/8_Tworzydlo.html
- Detailed object type: art
- Object type: Artykuł
- Location: [Nr] 2 (2012)