- Młody konsument w wielkim mieście - reklama, reklamacje i magia galerii handlowych
Opis
- Tytuł: Młody konsument w wielkim mieście - reklama, reklamacje i magia galerii handlowych
- Tytuł czasopisma: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu ; Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Konsument jako uczestnik procesów rynkowych i odbiorca komunikatów marketingowych
- Twórca: Wardzała, Joanna
- Strony: s. 545-556
- Opis: Zawiera ilustracje. ; Bibliogr. ; Zeszyt posiada własny tyut. : Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Konsument jako uczestnik procesów rynkowych i odbiorca komunikatów marketingowych ; Streszcz. w jęz. ang., pol.
- Język Abstraktu: eng ; pol
- Data wydania: 2013
- Typ: Tekst
- Język publikacji: pol
- Wersja Cyfrowa: http://www.wzieu.pl/zn/777/ZN_777.pdf
- Szczegółowy typ obiektu: art
- Typ obiektu: Artykuł
- Tom/Wolumen/Zeszyt: Nr 32 (2013)