- Młody konsument w wielkim mieście - reklama, reklamacje i magia galerii handlowych
Description
- Title: Młody konsument w wielkim mieście - reklama, reklamacje i magia galerii handlowych
- Journal title: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu ; Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Konsument jako uczestnik procesów rynkowych i odbiorca komunikatów marketingowych
- Creator: Wardzała, Joanna
- Pages: s. 545-556
- Description: Zawiera ilustracje. ; Bibliogr. ; Zeszyt posiada własny tyut. : Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Konsument jako uczestnik procesów rynkowych i odbiorca komunikatów marketingowych ; Streszcz. w jęz. ang., pol.
- Language of abstract: eng ; pol
- Date issued: 2013
- Type: Tekst
- Language: pol
- Has version: http://www.wzieu.pl/zn/777/ZN_777.pdf
- Detailed object type: art
- Object type: Artykuł
- Location: Nr 32 (2013)