- Reklamy społeczne, jako narzędzie kształtujące wizerunek mężczyzn : rozważania teoretyczne i poparta badaniami próba stworzenia typologii wzorów męskości w reklamach społecznych
Opis
- Tytuł: Reklamy społeczne, jako narzędzie kształtujące wizerunek mężczyzn : rozważania teoretyczne i poparta badaniami próba stworzenia typologii wzorów męskości w reklamach społecznych
- Tytuł pracy zbiorowej: Komunikacja społeczna w świetle socjologii : szkice socjologiczne ; Komunikacja społeczna w perspektywie socjologicznej : szkice socjologiczne
- Twórca: Iwaszyn, Anna
- Strony: S. 121-141
- Opis: Zawiera bibliografię. ; Recenzent: prof. dr hab. Bogdan Gębski. ; Tytuł na okładce książki: Komunikacja społeczna w perspektywie socjologicznej : szkice socjologiczne
- Wydawca: Instytut Socjologii. Uniwersytet Wrocławski
- Miejsce wydania: Wrocław
- Data wydania: 2013
- Typ: Tekst
- Język publikacji: pol
- Szczegółowy typ obiektu: rozdz
- Typ obiektu: Rozdział