- Reklamy społeczne, jako narzędzie kształtujące wizerunek mężczyzn : rozważania teoretyczne i poparta badaniami próba stworzenia typologii wzorów męskości w reklamach społecznych
Description
- Title: Reklamy społeczne, jako narzędzie kształtujące wizerunek mężczyzn : rozważania teoretyczne i poparta badaniami próba stworzenia typologii wzorów męskości w reklamach społecznych
- Collective work title: Komunikacja społeczna w świetle socjologii : szkice socjologiczne ; Komunikacja społeczna w perspektywie socjologicznej : szkice socjologiczne
- Creator: Iwaszyn, Anna
- Pages: S. 121-141
- Description: Zawiera bibliografię. ; Recenzent: prof. dr hab. Bogdan Gębski. ; Tytuł na okładce książki: Komunikacja społeczna w perspektywie socjologicznej : szkice socjologiczne
- Publisher: Instytut Socjologii. Uniwersytet Wrocławski
- Place of publishing: Wrocław
- Date issued: 2013
- Type: Tekst
- Language: pol
- Detailed object type: rozdz
- Object type: Rozdział