- Conscious and unconscious influences in Internet advertising in transition economies
Opis
- Tytuł: Conscious and unconscious influences in Internet advertising in transition economies
- Tytuł pracy zbiorowej: Proceedings of the Second International Conference on ICT Management for Global Competitiveness and Economic Growth in Emerging Economies. Conference Theme: Economic, Social and Psychological Aspects of ICT Implementation. Wrocław, Poland September 16-17, 2013
- Twórca: Kowal, Jolanta ; Węgłowska-Rzepa, Krystyna
- Strony: S. 37-67
- Opis: Zawiera streszczenie. ; Zawiera bibliografię. ; Zawiera rysunki. ; Zawiera tabele.
- Język Abstraktu: eng
- Wydawca: College of Management EDUKACJA (WSZ E)
- Miejsce wydania: Wrocław
- Data wydania: 2013
- Typ: Tekst
- Identyfikator: ISBN 9788364389009
- Język publikacji: eng
- Wersja Cyfrowa: http://www.globdev.org/files/ICTM_2013_proceedings.pdf ; http://ssrn.com/abstract=2394049
- Szczegółowy typ obiektu: rozdz
- Typ obiektu: Rozdział