- Mapping chess aesthetics onto procedurally generated chess-like games
Opis
- Tytuł: Mapping chess aesthetics onto procedurally generated chess-like games
- Tytuł publikacji grupowej: Lecture Notes in Computer Science ; 10784
- Tytuł pracy zbiorowej: Applications of Evolutionary Computation : 21st International Conference, EvoApplications 2018, Parma, Italy, April 4-6, 2018, Proceedings
- Twórca: Kowalski, Jakub ; Liapis, Antonios ; Żarczyński, Łukasz
- Strony: S. 325-341
- Opis: Zawiera streszczenie. ; Zawiera bibliografię. ; Zawiera ilustracje.
- Język Abstraktu: eng
- Wydawca: Springer
- Miejsce wydania: Cham
- Data wydania: 2018
- Typ: Tekst
- Identyfikator: ISBN 9783319775371 ; https://doi.org/10.1007/978-3-319-77538-8_23
- Język publikacji: eng
- Wersja Cyfrowa: https://doi.org/10.1007/978-3-319-77538-8_23
- Szczegółowy typ obiektu: rozdz
- Typ obiektu: Rozdział