- Wizerunek kobiet w reklamach sportowych
Opis
- Tytuł: Wizerunek kobiet w reklamach sportowych
- Tytuł publikacji grupowej: Seria Projektowanie Komunikacji
- Tytuł pracy zbiorowej: Badanie komunikacji. Vol. 1
- Twórca: Kochanek, Patrycja
- Strony: S. 313-329
- Opis: Zawiera streszczenie. ; Zawiera bibliografię. ; Zawiera fotografie. ; Recenzja: prof. dr hab. Grażyna Habrajska, prof. dr hab. Tomasz Stępień ; Publikacja sfinansowana ze środków Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego ; Współpraca wydawnicza Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Wrocławskiego i Wydawnictwa LIBRON
- Język Abstraktu: pol ; eng
- Wydawca: Wydawnictwo LiBRON - Filip Lohner
- Miejsce wydania: Wrocław
- Data wydania: 2018
- Typ: Tekst
- Identyfikator: ISBN 9788365705655
- Język publikacji: pol
- Wersja Cyfrowa: http://libron.pl/katalog/czytaj/id/277
- Szczegółowy typ obiektu: rozdz
- Typ obiektu: Rozdział