- Publiczność - grupa odniesienia - grupa docelowa w projektowaniu komuniacji
Opis
- Tytuł: Publiczność - grupa odniesienia - grupa docelowa w projektowaniu komuniacji
- Tytuł publikacji grupowej: Communication Design
- Tytuł pracy zbiorowej: Projektowanie komunikacji. Vol. 1
- Twórca: Wszołek, Mariusz
- Strony: S. 39-52
- Opis: Zawiera wykresy. ; Zawiera streszczenie. ; Zawiera bibliografię. ; Zawiera tabele. ; Recenzja: prof. dr hab. Adam Nobis, prof. dr hab. Tomasz Stępień ; Publikacja sfinansowana ze środków Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego ; Współpraca wydawnicza Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Wrocławskiego i Wydawnictwa LIBRON
- Język Abstraktu: pol ; eng
- Wydawca: Wydawnictwo LIBRON - Filip Lohner
- Miejsce wydania: Wrocław
- Data wydania: 2018
- Typ: Tekst
- Identyfikator: ISBN 9788365705648
- Język publikacji: pol
- Szczegółowy typ obiektu: rozdz
- Typ obiektu: Rozdział