- Badanie reklamy - przegląd perspektyw badawczych w kontekście komunikacji i kultury
Opis
- Tytuł: Badanie reklamy - przegląd perspektyw badawczych w kontekście komunikacji i kultury
- Tytuł publikacji grupowej: Communication Design
- Tytuł pracy zbiorowej: Manual- reklama : podręcznik z zakresu projektowania komunikacji
- Twórca: Siemes, Annette
- Strony: S. 147-187
- Opis: Zawiera wykresy. ; Zawiera bibliografię. ; Zawiera ilustracje. ; Zawiera fotografie. ; Rec.: dr hab. Arkadiusz Lewicki
- Wydawca: Wydaw. LIBRON- Filip Lohner
- Miejsce wydania: Wrocław
- Data wydania: 2017
- Typ: Tekst
- Identyfikator: ISBN 9788365705082
- Język publikacji: pol
- Wersja Cyfrowa: http://tinyurl.com/ManualReklama
- Szczegółowy typ obiektu: rozdz
- Typ obiektu: Rozdział