- O dylematach pomiaru prozdrowotnego stylu życia w kontekście badań marketingowych
Opis
- Tytuł: O dylematach pomiaru prozdrowotnego stylu życia w kontekście badań marketingowych
- Tytuł odmienny: About dilemmas of health measurement of lifestyle in the context of marketing research
- Tytuł czasopisma: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Twórca: Szalonka, Katarzyna ; Światowy, Grażyna
- Strony: s. 19-27
- Opis: Zawiera ilustracje. ; Bibliogr. afia na stronach 26-27 ; Tom posiada własny tytuł: Badania marketingowe a potrzeby informacyjne podmiotów decyzyjnych na współczesnym rynku ; Streszczenie w języku angielskim
- Język Abstraktu: eng ; pol
- Data wydania: 2016
- Typ: Tekst
- Identyfikator: ISSN 1899-3192 ; https://doi.org/10.15611/pn.2016.460.02
- Język publikacji: pol
- Wersja Cyfrowa: http://dx.doi.org/10.15611/pn.2016.460.02
- Licencja: CC BY ND
- Szczegółowy typ obiektu: art
- Typ obiektu: Artykuł
- Tom/Wolumen/Zeszyt: Nr 460 (2016)