- Figury wizualne jako środek perswazji i argumentacji na przykładzie reklamy
Opis
- Tytuł: Figury wizualne jako środek perswazji i argumentacji na przykładzie reklamy
- Tytuł publikacji grupowej: Filologia Polska / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; nr 170
- Tytuł pracy zbiorowej: Powinowactwa retoryki
- Twórca: Lewiński, Piotr H
- Strony: S. 179-196
- Opis: Zawiera streszczenie. ; Zawiera bibliografię. ; Recenzent : prof. dr hab. Stanisław Dubisz.
- Język Abstraktu: eng
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- Miejsce wydania: Poznań
- Data wydania: 2017
- Typ: Tekst
- Identyfikator: ISBN 9788323231486
- Język publikacji: pol
- Szczegółowy typ obiektu: rozdz
- Typ obiektu: Rozdział