- W jaki sposób marka Gucci osiagnęła wizerunkowy sukces
Opis
- Tytuł: W jaki sposób marka Gucci osiagnęła wizerunkowy sukces
- Tytuł pracy zbiorowej: "Wyróżniaj się lub zgiń" ; w kręgu zagadnień komunikacji promocyjnej
- Twórca: Gałuszka, Zuzanna Maria
- Strony: S. 131-140
- Opis: Zawiera streszczenie. ; Zawiera bibliografię. ; Recenzent: Dariusz Tworzydło.
- Język Abstraktu: eng
- Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
- Miejsce wydania: Katowice
- Data wydania: 2020
- Typ: Tekst
- Identyfikator: ISBN 978-83-226-3889-7
- Język publikacji: pol
- Wersja Cyfrowa: https://www.wydawnictwo.us.edu.pl/node/22303
- Licencja: CC BY SA
- Szczegółowy typ obiektu: rozdz
- Typ obiektu: Rozdział