- Czy właściwości osobowościowe, temperamentalne i motywacyjne ucznia wpływają na jego osiągnięcia w samoregulowanym uczeniu się motorycznym?
Opis
- Tytuł: Czy właściwości osobowościowe, temperamentalne i motywacyjne ucznia wpływają na jego osiągnięcia w samoregulowanym uczeniu się motorycznym?
- Tytuł pracy zbiorowej: W kręgu edukacji, nauk pedagogicznych i krajoznawstwa
- Twórca: Guła-Kubiszewska, Halina ; Dębska, Urszula
- Strony: S. 222-230
- Opis: Dzieło w całości poświęcone prof. Kazimierzowi Denkowi z okazji Jubileuszu 45-lecia pracy naukowej, stanowi efekt ogólnopolskiej konferencji, która odbyła się na UAM w Poznaniu 18 listopada 2002. ; Recenzent naukowy: prof.dr hab Tadeusz Frąckowiak.
- Data wydania: 2003
- Typ: Tekst
- Język publikacji: pol
- Szczegółowy typ obiektu: rozdz
- Typ obiektu: Rozdział