- Zarządzanie instytucją kultury a innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej
Opis
- Tytuł: Zarządzanie instytucją kultury a innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej
- Tytuł pracy zbiorowej: Innowacyjne działania w obszarze zarządzania i marketingu
- Twórca: Nowelli, Kamil
- Strony: S. 155-165
- Opis: Zawiera bibliografię. ; Materiały z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej pt. Innowacyjne działania w obszarze zarządzania i marketingu, która odbyła się w Łodzi w dniach 22-23 maja 2015 r.
- Wydawca: Wydaw. Uniwersytetu Łódzkiego
- Miejsce wydania: Łódź
- Data wydania: 2016
- Typ: Tekst
- Identyfikator: ISBN 978-83-7969-896-7 ; https://doi.org/10.18778/7969-895-0.16
- Język publikacji: pol
- Wersja Cyfrowa: http://www.nist.gov.pl/files/zalacznik/1461863038_Wadlewski_Innowacyjność.pdf
- Licencja: OTHER
- Szczegółowy typ obiektu: rozdz
- Typ obiektu: Rozdział