- Slogany restauracji McDonald's w globalnej kampanii "I'm lovin' it" w świetle językoznawczych badań porównawczych
Opis
- Tytuł: Slogany restauracji McDonald's w globalnej kampanii "I'm lovin' it" w świetle językoznawczych badań porównawczych
- Tytuł pracy zbiorowej: Teorie komunikacji i mediów. 9
- Twórca: Gliniecka, Martyna
- Strony: S. 175-186
- Opis: Zawiera bibliografię. ; Zawiera tabele. ; Rec. prof. dr hab. Grażyna Habrajska
- Wydawca: Wydaw. LIBRON- Filip Lohner
- Miejsce wydania: Wrocław
- Data wydania: 2016
- Typ: Tekst
- Identyfikator: ISBN 9788365705051
- Język publikacji: pol
- Wersja Cyfrowa: http://tinyurl.com/teorie9
- Licencja: OTHER
- Szczegółowy typ obiektu: rozdz
- Typ obiektu: Rozdział