- Tutoring równieśniczy szansą na rozwijanie empatii u dzieci w grupach integracyjnych
Opis
- Tytuł: Tutoring równieśniczy szansą na rozwijanie empatii u dzieci w grupach integracyjnych
- Tytuł odmienny: Peer tutoring as an opportunity to develop empathy in children in integration groups
- Tytuł czasopisma: Wychowanie w Rodzinie = Family Upbringing
- Twórca: Jędrzejowska, Agnieszka
- Strony: s. 189-198
- Opis: Bibliografia na stronie 198 ; Tom dedykowany Profesor Stefanii Walasek. ; Streszczenie w języku angielskim
- Język Abstraktu: eng
- Data wydania: 2018
- Typ: Tekst
- Identyfikator: ISSN 2082-9019 ; https://doi.org/10.34616/wwr.2018.3.189.198
- Język publikacji: pol
- Wersja Cyfrowa: https://www.repozytorium.uni.wroc.pl/publication/115865
- Szczegółowy typ obiektu: art
- Typ obiektu: Artykuł
- Tom/Wolumen/Zeszyt: T. 19 (3/2018)