- Klasyczne modele public relations a nowatorski hipertekstualny model zarządzania informacją w przedsiębiorstwie sieciowym
Opis
- Tytuł: Klasyczne modele public relations a nowatorski hipertekstualny model zarządzania informacją w przedsiębiorstwie sieciowym
- Tytuł publikacji grupowej: Seria Projektowanie komunikacji
- Tytuł pracy zbiorowej: Teorie komunikacji i mediów. 9
- Twórca: Madryas, Weronika
- Strony: S. 411-430
- Opis: Zawiera bibliografię. ; Zawiera ilustracje. ; Recenzent: prof. dr hab. Grażyna Habrajska
- Wydawca: Wydaw. LIBRON- Filip Lohner
- Miejsce wydania: Wrocław
- Data wydania: 2016
- Typ: Tekst
- Identyfikator: ISBN 9788365705051
- Język publikacji: pol
- Wersja Cyfrowa: http://tinyurl.com/teorie9
- Licencja: OTHER
- Szczegółowy typ obiektu: rozdz
- Typ obiektu: Rozdział