- Konsumpcja mody a tożsamość : o społecznych funkcjach mody i zakupów modowych
Opis
- Tytuł: Konsumpcja mody a tożsamość : o społecznych funkcjach mody i zakupów modowych
- Tytuł czasopisma: Forum Socjologiczne ; Wartości, moda, innowacje : zachowania konsumenckie z perspektywy społecznej i ekonomicznej
- Twórca: Perchla-Włosik, Aleksandra
- Strony: s. 87-98
- Opis: Bibliografia na stronach 97-98. ; Tom posiada własny tytuł: Wartości, moda, innowacje. Zachowania konsumenckie z perspektywy społecznej i ekonomicznej ; Streszczenie w języku angielskim.
- Język Abstraktu: eng
- Data wydania: 2018
- Typ: Tekst
- Identyfikator: ISSN 2083-7763 ; https://doi.org/10.19195/2083-7763.9.7
- Język publikacji: pol
- Wersja Cyfrowa: http://wuwr.pl/fsoc/article/view/5921
- Szczegółowy typ obiektu: art
- Typ obiektu: Artykuł
- Tom/Wolumen/Zeszyt: Nr 9 (2018)