- Is ethical fashion the only socially approved fashion? : a vision of anti-consumerist future in the behavior of fashion consumers
Opis
- Tytuł: Is ethical fashion the only socially approved fashion? : a vision of anti-consumerist future in the behavior of fashion consumers
- Tytuł odmienny: "Ethical fashion" jako moda jedynie akceptowalna społecznie? : wizja antykonsumpcjonistyczej przyszłości w zachowaniach konsumenckich na rynku odzieżowym
- Tytuł czasopisma: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ; Konsument w zmieniającym się otoczeniu społecznym : między dyferencjacją a pragmatyzmem
- Twórca: Perchla-Włosik, Aleksandra
- Współtwórca: Raciniewska, Alicja. Autor
- Strony: s. 63-76
- Opis: Bibliografia na stronach 75-76 ; Numer posiada własny tytuł: "Konsument w zmieniającym się otoczeniu społecznym. Między dyferencjacją a pragmatyzmem". ; Streszczenie w języku polskim
- Język Abstraktu: pol
- Data wydania: 2017
- Typ: Tekst
- Identyfikator: ISSN 1899-3192 ; https://doi.org/10.15611/pn.2017.501.06
- Język publikacji: eng
- Wersja Cyfrowa: http://www.dbc.wroc.pl/publication/68445
- Licencja: CC BY NC ND
- Szczegółowy typ obiektu: art
- Typ obiektu: Artykuł
- Tom/Wolumen/Zeszyt: Nr 501 (2017)