- Kognitiver Blick auf die Werbung-Parfümwerbetexte und Konzeptuelle Integration
Opis
- Tytuł: Kognitiver Blick auf die Werbung-Parfümwerbetexte und Konzeptuelle Integration
- Tytuł publikacji grupowej: Forum für Sprach- und Kulturwissenschaft ; Bd 3
- Tytuł pracy zbiorowej: Deutsche Sprache in kulturell mehrfach kodierten Räumen : Medien, Kultur, Politik
- Twórca: Staniewski, Przemysław
- Strony: S. 189-209
- Opis: Zawiera bibliografię. ; Książka wydana równiez w kilku formatach elektronicznych
- Wydawca: Peter Lang
- Miejsce wydania: Berlin
- Data wydania: 2018
- Typ: Tekst
- Identyfikator: ISBN 978-3-631-64696-0 ; https://doi.org/10.3726/978-3-653-04248-1
- Język publikacji: ger
- Szczegółowy typ obiektu: rozdz
- Typ obiektu: Rozdział