- Wpływ reklamy internetowej na decyzje zakupowe w Polsce i Wielkiej Brytanii : analiza komparatywna
Opis
- Tytuł: Wpływ reklamy internetowej na decyzje zakupowe w Polsce i Wielkiej Brytanii : analiza komparatywna
- Tytuł czasopisma: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego
- Twórca: Szalonka, Katarzyna ; Sadowa, Agnieszka
- Strony: s. 349-363
- Data wydania: 2018
- Typ: Tekst
- Identyfikator: ISSN 2450-7733 ; https://doi.org/10.18276/sip.2018.53/2-26
- Język publikacji: pol
- Wersja Cyfrowa: https://wnus.edu.pl/sip/pl/issue/805/article/13711/
- Licencja: CC BY SA
- Szczegółowy typ obiektu: art
- Typ obiektu: Artykuł
- Tom/Wolumen/Zeszyt: Nr 53/2 (2018)