- Corporate identity miejsc martyrologii na przykładzie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau
Opis
- Tytuł: Corporate identity miejsc martyrologii na przykładzie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau
- Tytuł publikacji grupowej: Seria Projektowanie Komunikacji
- Tytuł pracy zbiorowej: Badanie i projektowanie komunikacji. 6 ; Badanie i projektowanie komunikacji : tom dedykowany
- Twórca: Turek, Piotr
- Strony: S. 339-354
- Opis: Zawiera streszczenie. ; Zawiera bibliografię. ; Zawiera ilustracje. ; Rec.: prof. dr hab. Tomasz Stępień ; Publikacja sfinansowana ze środków Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego ; Na dodatkowej stronie tytułowej podano zapis : Badanie i projektowanie komunikacji : tom dedykowany
- Język Abstraktu: eng
- Wydawca: Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej. Uniwersytet Wrocławski
- Miejsce wydania: Wrocław
- Data wydania: 2017
- Typ: Tekst
- Identyfikator: ISBN 9788365705266
- Język publikacji: pol
- Wersja Cyfrowa: http://libron.pl/katalog/czytaj/id/248
- Licencja: OTHER
- Szczegółowy typ obiektu: rozdz
- Typ obiektu: Rozdział