- Identyfikacja teorii subiektywnych dotyczących nauczania na przykładzie studentów germanistyki - przyszłych nauczycieli języka niemieckiego
Opis
- Tytuł: Identyfikacja teorii subiektywnych dotyczących nauczania na przykładzie studentów germanistyki - przyszłych nauczycieli języka niemieckiego
- Tytuł pracy zbiorowej: Humanistyka a praktyczny profil kształcenia uniwersyteckiego w nauczaniu języka, literatury i kultury w warunkach obcokulturowych
- Twórca: Białek, Magdalena
- Strony: S. 49-67
- Opis: Zawiera bibliografię. ; Zawiera tabele. ; Pokłosie konferencji naukowej pt. Humanistyka a praktyczny profil kształcenia uniwersyteckiego w nauczaniu języka, literatury i kultury w warunkach obcokulturowych, która odbyła się w dniach 20-21 października 2015 roku z okazji 200-lecia Uniwersytetu Wrocławskiego. ; Recenzent: dr hab. Anna Górajek
- Wydawca: Centrum Kształcenia Nauczycieli Języków Obcych i Edukacji Europejskiej Uniwersytetu Warszawskiego
- Miejsce wydania: Warszawa
- Data wydania: 2017
- Typ: Tekst
- Identyfikator: ISBN 978-83-62844-88-3
- Język publikacji: pol
- Szczegółowy typ obiektu: rozdz
- Typ obiektu: Rozdział