- Rutyna jako nie-codzienne doświadczenie edukacyjne w perspektywie pragmatyzmu
Opis
- Tytuł: Rutyna jako nie-codzienne doświadczenie edukacyjne w perspektywie pragmatyzmu
- Tytuł odmienny: Routine as an Extraordinary Educational Experience in the Perspective of Pragmatism
- Tytuł czasopisma: Studia z Teorii Wychowania ; Utopia, ideology and/or everyday education practice
- Twórca: Paszenda, Iwona
- Strony: s. 223-233
- Opis: Bibliogr. ; Publikacja ukazała się w tłumaczeniu na język angielski pod tytyułem: "Routine as an Extraordinary Educational Experience in the Perspective of Pragmatism" w książce "Utopia, ideology and/or everyday education practice", ed. Wiktor Żłobicki, Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław 2019, s. 141-151 ; Streszcz. w jęz. ang.
- Język Abstraktu: eng
- Data wydania: 2017
- Typ: Tekst
- Identyfikator: ISSN 2083-0998
- Język publikacji: pol
- Wersja Cyfrowa: http://files.clickweb.home.pl/4f/66/4f66472a-2bfe-4992-8979-fe86bf70ff3c.pdf ; http://www.repozytorium.uni.wroc.pl/publication/103080
- Licencja: OTHER
- Szczegółowy typ obiektu: art
- Typ obiektu: Artykuł
- Tom/Wolumen/Zeszyt: T. 8, nr 4 (2017)