- Platforma edukacyjna Fronter jako narzędzie uczenia historii przez Internet
Opis
- Tytuł: Platforma edukacyjna Fronter jako narzędzie uczenia historii przez Internet
- Tytuł publikacji grupowej: Edukacja-Kultura-Społeczeństwo / Zakład Dydaktyki Historii i Wiedzy o Społeczeństwie Instytutu Historycznego Uniwersytetu Wrocławskiego ; Muzeum Łużyckie w Zgorzelcu
- Tytuł pracy zbiorowej: Człowiek i praca
- Twórca: Milczaek, Marcin
- Strony: S. [149]-155
- Opis: Recenzenci: prof. dr hab. Marek Czapliński, prof. dr hab. Hanna Wójcik-Łagan.
- Wydawca: Wydawnictwo Chronicon
- Miejsce wydania: Wrocław
- Data wydania: 2016
- Typ: Tekst
- Identyfikator: ISBN 9788394763428
- Język publikacji: pol
- Szczegółowy typ obiektu: rozdz
- Typ obiektu: Rozdział