- Zaangażowanie, architektonika granic, intryga relacji w perspektywie pedagogiki azylu
Opis
- Tytuł: Zaangażowanie, architektonika granic, intryga relacji w perspektywie pedagogiki azylu
- Tytuł odmienny: Commitment, tectonics boundaries, plot the relationship in perspective pedagogy asylum ; Commitment, tectonics boundaries, plot the relationship in perspective pedagogy asylum /
- Tytuł pracy zbiorowej: Współczesna przestrzeń edukacyjna : geneza, przemiany, nowe znaczenia. T. 1 = Contemporary education space : genesis, transformation, new meanings. Vol. 1
- Twórca: Włodarczyk, Rafał
- Strony: S. 113-131
- Opis: Zawiera streszczenie. ; Zawiera bibliografię. ; Recenzent: prof. nadzw. UZ dr hab. Mirosław Kowalski ; Tekst jest poszerzoną oraz poprawioną wersją artykułu pt. "Zaangażowanie, rysowanie granic, gościnność i pedagogika azylu" opublikowanej na łamach czasopisma "Edukacja Etyczna" (2011, nr 1, s. 35-46)
- Język Abstraktu: eng
- Wydawca: "Impuls"
- Miejsce wydania: Kraków
- Data wydania: 2013
- Typ: Tekst
- Identyfikator: ISBN 9788378505457
- Język publikacji: pol
- Szczegółowy typ obiektu: rozdz
- Typ obiektu: Rozdział