- Image of public administration and its changes
Opis
- Tytuł: Image of public administration and its changes
- Tytuł czasopisma: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu ; Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych.
- Twórca: Perchla-Włosik, Aleksandra
- Strony: s. 369-381
- Opis: Zawiera tabele. ; Bibliogr. ; Zeszyt posiada własny tyt.: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych. ; Streszcz. w jęz. pol., ang.
- Język Abstraktu: eng ; pol
- Data wydania: 2013
- Typ: Tekst
- Język publikacji: eng
- Wersja Cyfrowa: http://www.wzieu.pl/zn/775/ZN_775.pdf
- Szczegółowy typ obiektu: art
- Typ obiektu: Artykuł
- Tom/Wolumen/Zeszyt: Nr 30 (2013)