- Komunikowanie społeczne w aspekcie budowania wizerunku organizacji pozarządowych
Opis
- Tytuł: Komunikowanie społeczne w aspekcie budowania wizerunku organizacji pozarządowych
- Tytuł czasopisma: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu ; Reakcje współczesnych organizacji na zmiany zachodzące na rynkach europejskich.
- Twórca: Perchla-Włosik, Aleksandra ; Dejnaka, Agnieszka
- Strony: s. 19-31
- Opis: Zawiera ilustracje. ; Bibliogr. ; Zeszyt posiada własny tyt. : Reakcje współczesnych organizacji na zmiany zachodzące na rynkach europejskich. ; Streszcz. w jęz. pol., ang.
- Język Abstraktu: pol ; eng
- Data wydania: 2013
- Typ: Tekst
- Język publikacji: pol
- Wersja Cyfrowa: http://www.wzieu.pl/zn/747/ZN_747.pdf
- Szczegółowy typ obiektu: art
- Typ obiektu: Artykuł
- Tom/Wolumen/Zeszyt: Nr 28 (2013)