- Intertextualität in der Werbung der Printmedien : eine Werbestrategie in linguistisch-semiotischer Forschungsperspektive
Opis
- Tytuł: Intertextualität in der Werbung der Printmedien : eine Werbestrategie in linguistisch-semiotischer Forschungsperspektive
- Tytuł publikacji grupowej: Kulturwissenschaftliche Werbeforschung ; Bd. 5
- Twórca: Opiłowski, Roman
- Opis: Oryg. przedst. jako rozprawa doktorska Halle (Salle) Univ., 2005 ; Dysk optyczny pt. "Werbedokumentation" zawiera 766 Werbedokumente (WD 01- WD 197) ; Bibliogr.
- Opis fizyczny: 394 s. :
- Wydawca: Peter Lang
- Miejsce wydania: Frankfurt am Main [etc.]
- Data wydania: 2006
- Typ: Tekst
- Język publikacji: ger
- Szczegółowy typ obiektu: mon
- Typ obiektu: Książka