- Badanie wizerunku : metody ankietowe : metodologia badań
Opis
- Tytuł: Badanie wizerunku : metody ankietowe : metodologia badań
- Tytuł publikacji grupowej: Seria Projektowanie Komunikacji
- Tytuł pracy zbiorowej: Badanie wizerunku : ludzie, marki, branże ; Communication design : antologia
- Twórca: Grech, Michał
- Strony: S. 11-26
- Opis: Tekst przedrukowano także w książce: Communication design : antologia / redakcja Mariusz Wszołek, Marcin Pielużek. Kraków: Wydawnictow Libron, 2018 na str. 351-370
- Wydawca: Wydaw. Primum Verbum
- Miejsce wydania: Łódź
- Data wydania: 2012
- Typ: Tekst
- Język publikacji: pol
- Wersja Cyfrowa: http://www.pk.uni.wroc.pl/images/do_pobrania/badaniewizerunku.pdf
- Szczegółowy typ obiektu: rozdz
- Typ obiektu: Rozdział