- Kierunki rozwoju formatów handlu detalicznego w Polsce i w Niemczech
Opis
- Tytuł: Kierunki rozwoju formatów handlu detalicznego w Polsce i w Niemczech
- Tytuł czasopisma: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu;Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Wybrane aspekty marketingu w handlu i usługach
- Twórca: Szalonka, Katarzyna;Ullrich, Grażyna
- Strony: s. [141]-152
- Opis: Zawiera ilustracje.;Zeszyt ma własny tytuł : Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Wybrane aspekty marketingu w handlu i usługach;Streszcz. w jęz. ang., pol.
- Język Abstraktu: eng;pol
- Data wydania: 2013
- Typ: Tekst
- Identyfikator: ISSN 1509-0507
- Język publikacji: pol
- Wersja Cyfrowa: http://www.wzieu.pl/zn/776/ZN_776.pdf
- Licencja: OTHER
- Szczegółowy typ obiektu: art
- Typ obiektu: Artykuł
- Tom/Wolumen/Zeszyt: Nr 31 (2013)