- Konstrukcja komunikacji w reklamach leków i suplementów diety
Opis
- Tytuł: Konstrukcja komunikacji w reklamach leków i suplementów diety
- Tytuł czasopisma: Dziennikarstwo i Media ; Metodologie i praktyki badawcze.
- Twórca: Haławin, Arkadiusz
- Strony: s. 97-106
- Opis: Zawiera ilustracje. ; Bibliogr. ; Tom posiada własny tytuł: Metodologie i praktyki badawcze. ; Streszczenie w języku angielskim
- Język Abstraktu: eng
- Data wydania: 2018
- Typ: Tekst
- Identyfikator: ISSN 2082-8322 ; https://doi.org/10.19195/2082-8322.9.8
- Język publikacji: pol
- Wersja Cyfrowa: http://wuwr.pl/dzm/article/view/1942
- Szczegółowy typ obiektu: art
- Typ obiektu: Artykuł
- Tom/Wolumen/Zeszyt: T. 9 (2018)